علی بیز ارائه دهنده خدمات اموزشی

علی بیز ارائه دهنده خدمات اموزشی

خدمات اموزشی علی بیز شامل اموزش سئو تولید محتوا اموزش فوتوشاپ موشن گرافیک انیمیشن سازی و طراحی وب
علی بیز ارائه دهنده خدمات اموزشی

علی بیز ارائه دهنده خدمات اموزشی

خدمات اموزشی علی بیز شامل اموزش سئو تولید محتوا اموزش فوتوشاپ موشن گرافیک انیمیشن سازی و طراحی وب

تأثیر رنگ بر بازاریابی و فروش منسوجات

اموزش تاثیرات رنگ ها در لوگو و برند شرکت ها

تأثیر رنگ بر بازاریابی و فروش منسوجات


بنفش تلفیقی از آبی و انرژی رنگ قرمز می باشد . این رنگ با وفاداری همراه است . بنفش سمبل قدرت ، نجابت ، اصالت . بنفش با هوشمندی و خرد ، شهرت ، استقلال ، خلاقیت ، مرموز بودن و جادو همراه میباشد . بنفش فعایلت های مغزی را که در رابطه با حل کردن مشکل است را فعال می کند . بنفش رنگی سلطنتی می باشد بخصوص بنفش تیره که با مال و ثروت همراه است . بهتر است برای بسته بنده یا طراحی موارد لوکس از رنگ بنفش استفاده نمائید . بنفش نشانگر جسور بودن،میل به پیشرفت،اعتماد و اعتبار،لوکس بودن،وفاداری،رویا،راز و زیبایی است.سایه های روشن بنفش آرامش بخش است و به خوبی برای تبلیغات سازمان های در جهت کار زیبایی مناسب است. همانند رنگ نارنجی، رنگ بنفش رنگی عامه‌پسند است که احساسات منفی خاصی را برنمی‌انگیزاند. در هند، برزیل، انگلیس و تایلند این، به رنگی اشرافی معروف است. از بنفش کمرنگ عموما برای برندهای آرایشی-بهداشتی استفاده می‌شود. گاهی هم برای ایجاد حس عاشقانه یا حس جنسی در مخاطب رنگ بنفش را به کار می‌برند. بنفش، ترکیبی کامل از ویژگی های قرمز و آبی اقیانوسی است. زیبایی و جذابیت این رنگ بسیار منحصربفرد است. به همین دلیل اغلب آن را به عنوان رنگی مقدس، ظریف و باارزش می شناسند. بنفش نماد معنویت، شور و شوق، عشق، انرژی و سرزندگی و همچنین قدرت، نجابت و جاه طلبی است. از آنجایی که رنگ بنفش ترکیبی از رنگ های قرمز و آبی است، هم پویایی و جذابیت قرمز را دارد و هم آرامش رنگ آبی را. از بنفش در آثاری استفاده می شود که بخواهید عمق ظرافت و شیک بودن را منتقل کنید.بنفش هم‌زمان قدرت قرمز و هوش و ثبات آبی را دارد. بنفش آرامش‌بخش است.

روانشناسی رنگ ها

رنگ بنفش نشان‌دهنده‌:
معنویت
تجمل
افسون
بصیرت
آرامش
حقیقت
و اصالت است.
بسیاری از شرکت‌هایی که خود را اصیل و متفاوت نشان داده‌اند از رنگ بنفش در لوگوهای‌شان استفاده کرده‌اند. برای نمونه می‌توان به کدبری، یاهو!، وتاکوبل اشاره کرد و تاثیر روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندسازی را مشاهده کنید.رنگ بنفش در محل تلاقی دو رنگ قرمز و آبی قرار می‌گیرد و می‌تواند یک تعادل جذاب از ویژگی‌های مردانه و زنانه را نشان دهد. این رنگ نمی‌تواند به اندازه رنگ آبی خنثی باشد و نه به اندازه رنگ قرمز تحریک کننده، مگر در مواردی که یکی از این دو رنگ بر دیگری غلبه کند. بنفش مایل به آبی تقریباً یک رنگ سرد است. این در حالی است که بنفش مایل به قرمز به وضوح گرم است. رنگ بنفش می‌تواند نشان دهنده رنگ حق امتیاز و شجاعت، ثروت، لوکس بودن و پیچیدگی باشد. این رنگ یکی از عجیب‌ترین رنگ‌ها در طبیعت است و به همین دلیل می‌تواند به صورت طبیعی و مصنوعی نیز استفاده شود. رنگ بنفش در کوتاه‌ترین طول موج قرار دارد و به همین دلیل میزان طیف مرئی آن در کمترین حد ممکن است. به همین دلیل در روانشناسی رنگ این رنگ را مرتبط با زمان، فضا و کیهان‌شناسی می‌دانند. حتی در برخی موارد با معنویت، تفکر، خلاقیت و تخیل هم در ارتباط است.


روانشناسی رنگ ها


اثرات مثبت رنگ بنفش

حکمت، لوکس، ثروت، معنویت، تخیلی، پیچیدگی، خلاقیت، تجسم، استقلال، لوکس‌بودن، سحر و جادو

اثرات منفی رنگ بنفش

درونگرایی، افتادن، سرکوب، پایین‌تر بودن، اضطراب، ناراحتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد